Hoppa till innehåll

E3 2013


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Så man måste köpa ett nytt för att spela spel?

Nej, om du inte verifierar dig online inom 24 timmar så kan du inte spela spel längre, om du vill börja spela igen så måste du verifiera dig igen genom att "logga in" eller vad än man nu gör för att verifiera sig.

 

Jag gillade framförallt inte utseendet på den och de begränsningar man lagt in. B.la. Restriktioner med att låna spel, krav på online. Det är inget som drabbar mig, men att ha det som krav tycker jag är fel.

 

Såg precis bilder på ps4, är det en tävling om att göra fula konsoler man har börjat med? Hörde även att det skall kosta att använda den online. Men får kolla upp det och posta en nyhet om någon timme

 

Det stämmer att man måste betala för att spela multiplayer. Men förhoppningsvis så kommer Sony fortfarande erbjuda flera nya "gratis"-spel varje månad, då kommer man ändå få spel för mer än vad PS PLUS kostar.

 

Vad är det folk egentligen inte gillar med Xbox One?

DRM på spelen och dygnsverifieringen är nog den största delen. Är verkligen till Sonys fördel att de utannonserade att det inte finns något sådant på Playstation 4. Sett detta klipp?

 

Och detta...?

Redigerat av 4FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Riktigt besviken på microsoft nu. 

När jag spelar xbox så är det för att internet inte fungerar hemma.. bor ute i skogen och har ganska dåligt teckning osv. nu finns det ingen anledning att lägga flera tusen på en konsol om jag inte ens kommer kunna använda den till det den är gjord för. 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...