Hoonigan Skrivet 19 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Det är min dator som har fått fnatt. På både min tjejs dator och min systers så står det "usb G" eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Det är min dator som har fått fnatt. På både min tjejs dator och min systers så står det "usb G" eller nåt sånt. Vaddå ska det inte de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Vaddå ska det inte de?Vad han menar att antagligen är det bara hans dator som säger att det är en nätverkstjoffsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Vaddå ska det inte de?Jo det ska det. förlåt om jag var otydlig. Det är på min dator som det står nätverksgrejsmojs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Jo det ska det. förlåt om jag var otydlig. Det är på min dator som det står nätverksgrejsmojsFormatera den från en annan dator då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 Juni 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Formatera den från en annan dator då.Jag har gjort det, skrev det dessutom innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2013 Jag har gjort det, skrev det dessutom innan. Du tar en tändare sen smälter du ner den. Så är problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.