FreakyStyley Skrivet 11 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2013 Var ute i måndags, men det blev inga bra resultat. Jag tror man får vänta tills vintern/hösten då himmelen är "riktigt" mörk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Var precis ute och prövade i min trädgård. Även om jag bor rätt nära staden så blev resultatet väldigt coolt och det var en ofantlig mängd stjärnor som kom fram av den lång exponeringen. Längtar tills jag kan ge mig ut lite längre någon gång i höst när det är mörkare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Något som rörde sig rätt snabbt över natthimlen där upp i vänstra hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 24 Augusti 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2013 Något som rörde sig rätt snabbt över natthimlen där upp i vänstra hörnet?Ja, det måste vara en liten meteor som är på besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 17 September 2013 Rapport Dela Skrivet 17 September 2013 Töntar Riktiga män använder Google Sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 September 2013 Rapport Dela Skrivet 17 September 2013 (redigerat) Töntar Riktiga män använder Google SkyDin mormor är mer man än dig och använder sig inte utav Google sky. Redigerat 17 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.