BURK Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Tjenare! Jag ska ut och resa lite i Sverige med bil, någon som har nåt tips på hur man kan fördriva tiden?Och nej jag kör ej bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Sova.Skulle gärna göra det, men jag brukar inte kunna somna när jag åker bil :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Skulle gärna göra det, men jag brukar inte kunna somna när jag åker bil :SKöra PSP, lyssna på musik, titta på swefilmer med mobilen, läsa bok. Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Kom förbi här o ta en kopp saftsoppa! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Kom förbi här o ta en kopp saftsoppa!Trevligt förslag, dock tänkte jag mig något som man kan göra i bilen Redigerat 2 Juli 2013 av BURK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Filosofera. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Om du intar någon rolig substans innan så kan man ha det väldigt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Onanera då har nått o göra. Detta löser ditt problem: Redigerat 2 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 (redigerat) Onanera då har nått o göra. Tur att du använde spoiler! BURK: Jag tycker att du ska rulla tummarna och läsa böcker.Eller så kan du ju komma och titta in när jag har barnkalas på Fredag! Redigerat 2 Juli 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 SaftsoppaHar du provat fruktsoppa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2013 Räkna ut något svårt matematiskt problem. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.