V0LFI Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Du kan ju tänka på hur Milo kan köpa ägg i Malta för sju cent, och sedan sälja dem i Italien för fem cent och tjäna enormt på detta. Hur går man plus på det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Lyssna på Frank Zappa. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Lyssna på Frank Zappa. Bästa förslaget hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Hur går man plus på det? Just det, fundera på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 3 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2013 Hur går man plus på det? Det är ju det OP skall tänka på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 17 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2013 (redigerat) Kör en lek försten till 21 man kan bara vara 2 personer Den går till såhär Du får antingen säga 1 eller 2 sen ska din mot part alltså din morsa pappa whatever säga 3 eller 4 och så fortsätter man så. råker din motparter säga tillexempel 13 när ni kommit upp till det talet så har du förlorat för att då måste du säga antingen 15 eller 16 och då kan din partner i sin tur säga 18 du får då säga 20 och din partner kan vinna och säga 21. Redigerat 17 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2013 Man kan sitta och onanera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Förmodligen är du framme för längesedan.. men du kan ju alltid sitta på detta forumet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Kör en lek försten till 21 man kan bara vara 2 personer Den går till såhär Du får antingen säga 1 eller 2 sen ska din mot part alltså din morsa pappa whatever säga 3 eller 4 och så fortsätter man så. råker din motparter säga tillexempel 13 när ni kommit upp till det talet så har du förlorat för att då måste du säga antingen 15 eller 16 och då kan din partner i sin tur säga 18 du får då säga 20 och din partner kan vinna och säga 21.Jag ska se om jag kan göra en bättre förklaring på det: Låt oss säga att jag spelar med min mobiltelefon (så forever alone är jag)Det går ut på att jag säger ett tal, antingen 1 eller 2. Min mobil får säga vilket tal den vill, men det måste vara en ökning på antingen 1 eller 2. Så om jag säger 1, får min mobil inte säga tex 4, för den är en ökning på 3.Så leken håller på: "Jag säger 1, mobilen säger 3, jag säger 5, mobilen säger 7, jag säger 9, mobilen säger 11, jag säger 13, mobilen säger 14, jag säger 15, mobilen säger 17, jag säger 18, mobilen säger 20, och jag säger 21, vilket gör att jag vinner." Är det så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 (redigerat) onani är kul, om du har ett syskon kan ni ju ut föra det på varann :) :cool: Redigerat 19 Juli 2013 av LSD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 (redigerat) Jag ska se om jag kan göra en bättre förklaring på det: Låt oss säga att jag spelar med min mobiltelefon (så forever alone är jag)Det går ut på att jag säger ett tal, antingen 1 eller 2. Min mobil får säga vilket tal den vill, men det måste vara en ökning på antingen 1 eller 2. Så om jag säger 1, får min mobil inte säga tex 4, för den är en ökning på 3.Så leken håller på: "Jag säger 1, mobilen säger 3, jag säger 5, mobilen säger 7, jag säger 9, mobilen säger 11, jag säger 13, mobilen säger 14, jag säger 15, mobilen säger 17, jag säger 18, mobilen säger 20, och jag säger 21, vilket gör att jag vinner." Är det så du menar?Precis tack för rättningen Jävligt kul tidsfördriv för man åker lätt dit Redigerat 19 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.