FuskaBot Skrivet 7 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2013 Detta är den officiella Words in a Pic (iPhone/iPad/iPod Touch)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst missgutan Skrivet 7 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2013 level 316: vad är det för ord av bokstäver: OLDADRBRO? tacksam för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
emmark49 Skrivet 24 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2013 vad blir det på bild 210 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 25 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2014 3286 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 25 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2014 Vad är bild nr 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 26 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2014 Level 2428. Kan bara ordet trappa. Kan någon hjälpa mig med de två andra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 28 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2014 Vad ska det vara för ord på fråga 295 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 30 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2014 396? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2014 För er som sitter fast så kan ni även prova vår ordlista på Fuska:http://fuska.se/ordlista/words-in-a-pic Bästa sättet att använda ordlistan är att fylla i alla bokstäver och börja med det längsta ordet, är det 10 rutor långt, så fyll i 10 på längd. Sedan söker man på det nästlängsta ordet och avslutar med det kortaste sist. Börjar man med ord 1 och det är kortast så kommer man nämligen att få otroligt många möjligheter och det blir lite jobbigare att hitta ordet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hellen Skrivet 21 December 2014 Rapport Dela Skrivet 21 December 2014 Kan någon hjälpa mig med nivå 3241 på words in a pic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aqaq Skrivet 1 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2015 Hjkghgutuyghh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuskis Skrivet 31 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2015 I Word i a Pic nr 65 ser jag ett rött stopptecken. Har klarat ordet "röd" men de två andra går jag bet på. Kan någon hjälpa mej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.