Rhino Skrivet 15 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2013 (redigerat) Fucking shit blir ju rasande på Origin, som ni inte vet så har jag slarvat bort mitt ena acc till Origin och bf3 så avinstallerade bf3 för ja.. vet inte. Men nu vart jag sugen på att lira det, så skulle installera, gjorde nytt account osv, men när jag ska skriva in CD keyn så står det att det är fel / redan använd. Men jag har en legit CD KEY.. Har båda skivorna.. Eller så står det att den redan använts, och det är väl självklart, jag har ju spelat förut, men avinstallerade det!?!? Redigerat 15 Juli 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2013 (redigerat) Eller så är det för att du redan använt CD-nyckeln på ditt andra konto vilket betyder att om du inte får tillbaks det gamla kontot så kommer du inte kunna spela.Kontakta supporten eller försök att få tillbaks kontot på annat sätt Redigerat 15 Juli 2013 av FurryLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 16 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2013 Som FurryLover säger måste ha login till accet du registrerade nyckeln på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2013 Awww! Fuuuck vet inte hur jag ska få tillbaka det.. Får ta en kväll och klura på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2013 Awww! Fuuuck vet inte hur jag ska få tillbaka det.. Får ta en kväll och klura på det.. Vill du verkligen veta hur man får tag i spelet igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 Vill du verkligen veta hur man får tag i spelet igen?Vad menar du? Har spelet, men CD Key'n är ju låst på kontot jag inte har tillgång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 Vad menar du? Har spelet, men CD Key'n är ju låst på kontot jag inte har tillgång till.Som sagt, kontakta supporten.Vad jag vet så kan man få tillbaks konton genom att uppge en CD-nyckel som är aktiverad på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 lol vad tror du? XD det är ju som att du köper ett spel på steam, installerar och spelar lite men sedan avinstallerar det och tror att du kan skriva in koden på 20 acc till? XD kamma dig 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 21 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2013 Kontaktade supporten, han frågade efter koden, väntar på svar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2013 Tråd rensad, privata diskussioner hänsvisas till PM. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.