Musten Skrivet 28 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2013 den senaste drömmen jag minns var när jag sov nere ivardagsrummet i soffan, vilket jag även gjorde i drömmen. fast i drömmen hade jag glömt att låsa dörren så det kom in en massa svartklädda snubbar med luvor och jag försökte skrika på hjälp ur mitt halvsovande tillstånd, men det kom inget ur mig. sedan vaknade jag skrikandes i precis samma position och läge som det var i drömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 29 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2013 (redigerat) Drömde om Fuska.se och att Admin var ute och letade efter mig Redigerat 29 Juli 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2013 Har ett svagt minne av att jag drömde att WASD blev sur och ledsen pga ett inlägg jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheDamnSwede Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 jag drömde om en ***** tjej som jag ******** med min ***** men jag vaknade... med min katts JÄVLA RÖV I ANSIKTET. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Drömde att jag och några från min klass var något slags kriminellt gäng som slog ner människor och rånade dem och liknande. Sen kom polisen och då drog vi iväg i någon beigefärgad bil och lyckades komma undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 jag drömde om en ***** tjej som jag ******** med min ***** men jag vaknade... med min katts JÄVLA RÖV I ANSIKTET.**** ***** *** OnT: Tror att jag var i Stockholm och gjorde någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag drömde om krigsbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 (redigerat) Drömde om Ekorrar och söta djur som var keliga. Och att någon tjej någon gång skulle ha känslor för mig. Redigerat 8 Augusti 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag drömde att man kunde plöja åkrar i Kerbal Space Program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Jag gick tydligen i någon militärutbildning för ungdomar och sov på ett afrikanskt hotell med absurda priser. Kommer ihåg att en liten kakbit kostade €9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Bara jag som har drömt och varit medveten om att jag drömmer? Det är väldigt awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2013 Bara jag som har drömt och varit medveten om att jag drömmer? Det är väldigt awesome.http://www.fuska.se/forum/topic/155316-den-officiella-tr%C3%A5den-om-lucid-dreaming/?hl=lucid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.