knark Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 fyufan va dött de här jävla forumet e tillbaks me spamm forumet admin din jävla dåre så att de blir lite ordning o reda nu går ja o lägger mig under min sten igen m,vh EN FÖR BANNAD KILLEdåre!!!! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 dåre!!!!Ja det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 Spamforumet ger ingen vettig aktivitet, det håller bara liv i de som finns kvar på forumet, precis som lekforumet gör nu. Dessutom är IMBA tekniskt sett fortfarande ett no-rules-lol-spam-forum så om du har behov av att spamma så spamma här. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2013 "Spamma här"? Davve, detta är icke IMBA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 NEJ DAVVE i spamm forumet kunde man göra en cool spamn lek t,ex "AAAAAAAAH!!! krig" som va en av de bästaste trådarna som har funnits här på imba om startar lekar kommer tönten kawaii eller va jappanerna heter och sabbar!!!! i nu varande lek forumet måste de va odentliga lekar o de suger draghons pung!!!! tillbaks me spamm forumet dåre!!!! vote 4 Lsd 4 new admin!! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 "Spamma här"? Davve, detta är icke IMBA!Ah jag bara antog att det var IMBA för det är det enda stället där det händer nått typ. Om något borde admin stänga lekforumet ett tag för att få ut folk i resten av forumet. lekforumet/spamforum är bara "life support" när det går riktigt jävla kasst för forumet, och på senare tid har det ändå kommit ett fåtal nya medlemmar som skulle kunna driva upp kvalitén på forumet och hålla i gång en skälig aktivitet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 kommer tönten kawaii eller va jappanerna heter och sabbar!!!!Ursäkta, men vad tusan har jag gjort för fel nudå...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Jag är tillbaka nu ju! nu ska vi leva livet ut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Jag är tillbaka nu ju! nu ska vi leva livet ut!du VET INTE ens va spamm forumet va för nåt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 Allting kan hända på IMBA, Kristus. Dock spelar ju aktiviteten i forumet absolut ingen roll, IMBA är det enda som är värt att vistas i. Detta kan ju bevisas genom att denna tråd är aktiv 100% på grund av att alla här låtsas som att vi är i IMBA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 precis!!!! imba suger fjärt ge mig kg där det iaf gick att ha nogurlunda vettiga trådar men ändå fick någon alltid in lite humor i dom. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2013 ja man blir så ARG så det är klokt och nu kommer vi säkert få varningar för de här riktigt RUTTET tycker jag typ såhär ruttet fast lite mer kanske jag vet inte 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.