Epixa Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag tycker det är mysigt när de regnar ute. Och att man hör att regnet slår mot rutorna. Jag verkligen älskar när det regnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag håller delvis med om att regn är mysigt. Regn är mysigt om man 1) Inte behöver vara ute.2) Man har rätt sinnesstämmning i övrigt. En tråkig söndag blir värre av regn, tex. Åska däremot. Alltid mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Det är mysigt att mysa. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 (redigerat) Håller med dig där Epixa, väldigt trevligt när det regnar. + Åska som Guggo skrev, alltid mysigt med det Speciellt när det är en dag du inte har något att göra på också. Är det en dag du ska ut och bada etc så blir det ju ingen höjdare. Redigerat 8 Augusti 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 En regnig cykeltur i rätt klädsel kan vara trevligt faktiskt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 En regnig cykeltur i rätt klädsel kan vara trevligt faktiskt.Var faktist nyss ute o cyklade i regnet, rätt mys faktist :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag var också och cyklade när det regnade. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Man ska ha en Velomobil med regnkåpa så kan man vara ute i regnet utan problem. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Milkshakes är mysiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 Jag tycker det är mysigt när de regnar ute. Och att man hör att regnet slår mot rutorna. Jag verkligen älskar när det regnar.http://www.rainymood.com/ http://timetogetclassy.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 (redigerat) Mysigt när man hänger med bästisarna Redigerat 8 Augusti 2013 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2013 (redigerat) . EDIT: Jesper ändrade sitt inlägg precis innan jag svarade. Redigerat 8 Augusti 2013 av Horizon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.