FubbisRidesOn Skrivet 29 November 2013 Rapport Dela Skrivet 29 November 2013 Minns noga den lycka jag hade när jag fick mitt PS3 på min födelsedag för c.a 6 år sedan! Men betalar dock med egna pengar nu, så en viss tid framöver lär det bli PS3 i vilket fall.Åtminstone tills dess att jag bestäm mig, NÅN gång blir det Playstation 4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Blir förmodligen ett PS4 någon gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 December 2013 Rapport Dela Skrivet 1 December 2013 Vet inte om det är värt det. Köpte ett PS3 när det kom och har knappt spelat någonting... Föredrar pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 December 2013 Rapport Dela Skrivet 2 December 2013 Jag lyckades få ett PS4 på lördagen. Jag var på plats 40 bland förbokningar och dom hade bara fått in 39 st, men som tur var så var det en som aldrig svarade och hade inte hämtat sitt ps4 så då fick jag den :P Jag måste säja att kontrollen är enligt mig den bästa hittills (min favorit innan var xbox 360 kontrollen). Den nya touchskärms saken visar sig väldigt användbar och enkel att använda i killzone :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 December 2013 Rapport Dela Skrivet 6 December 2013 Är det bara jag som tycker denna kontroll ser grymt skön ut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 Är det bara jag som tycker denna kontroll ser grymt skön ut !Den kontrollen är ju dock inte till Playstation 4. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 December 2013 Rapport Dela Skrivet 12 December 2013 Är det bara jag som tycker denna kontroll ser grymt skön ut ! Den ser jätte klumpig och tung ut.Jag skulle verkligen inte köpa den, ifall bilden var det enda jag går på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 13 December 2013 Rapport Dela Skrivet 13 December 2013 Det är steams nya kontroll till deras första console Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.