Gäst Jesper93 Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Berätta en av dina pinsammaste händelser i hela ditt liv! Jag börjar en pinsam sak hände mig idag. Spelade bowling med en kompis och när det är min tur att slå råkar jag kasta klotet så det hamnar på någon annans bana och tror ni inte jag slår strike fast på fel bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 När du stått länge i kö och skall betala kontant. Då ser man att detta bara är en KORT kassa.. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 När man ser att någon vinkar åt mitt håll sen visar det sig när jag vinkar tillbaka att de är de bakom de vinkar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 När du stått länge i kö och skall betala kontant. Då ser man att detta bara är en KORT kassa.. GGDå borde du inte stått så länge eller? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 8 September 2013 Rapport Dela Skrivet 8 September 2013 Då borde du inte stått så länge eller? hmm skrev lite konstigt.. Då när det är min tur så ser jag att det bara är kort kassa, hade då stått där redan i 10min :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 September 2013 Rapport Dela Skrivet 9 September 2013 Jag och min flickvän hade lite kul, då kommer pappa hem och ringer på dörrklockan eftersom att han inte hade någon nyckel. Jag skyndar mig men ganska snabbt tar han upp nyckeln och öppnar dörren själv istället. Han kommer då in i hallen som är precis utanför mitt rum och ropar hallå. Min flickvän är fortfarande halvnaken så vi är ju livrädda att han skulle öppna dörren. Som tur var öppnade han aldrig min dörr, istället frågade han varför jag inte öppnade och jag svarade att jag inte hade hört. Jag tror att han fattade rätt hårt vad vi gjorde haha. hmm skrev lite konstigt.. Då när det är min tur så ser jag att det bara är kort kassa, hade då stått där redan i 10min :SVad var problemet? Skulle du köpa något som var för långt, eller vad? *Dåligt försök till att vara rolig hehe* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 9 September 2013 Rapport Dela Skrivet 9 September 2013 en gång råka jag äta gröt med en gafell xD 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 9 September 2013 Rapport Dela Skrivet 9 September 2013 Jag och min flickvän hade lite kul, då kommer pappa hem och ringer på dörrklockan eftersom att han inte hade någon nyckel. Jag skyndar mig men ganska snabbt tar han upp nyckeln och öppnar dörren själv istället. Han kommer då in i hallen som är precis utanför mitt rum och ropar hallå. Min flickvän är fortfarande halvnaken så vi är ju livrädda att han skulle öppna dörren. Som tur var öppnade han aldrig min dörr, istället frågade han varför jag inte öppnade och jag svarade att jag inte hade hört. Jag tror att han fattade rätt hårt vad vi gjorde haha. Vad var problemet? Skulle du köpa något som var för långt, eller vad? *Dåligt försök till att vara rolig hehe*konto kort . kredit kort. inga kontanter... Jag hade bara kontanter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 September 2013 Rapport Dela Skrivet 9 September 2013 konto kort . kredit kort. inga kontanter... Jag hade bara kontanter... Jag tror att dom syftar på skillnaden mellan kort (kreditkort), och kort (inte lång) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 September 2013 Rapport Dela Skrivet 10 September 2013 Särskrivningar är farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 10 September 2013 Rapport Dela Skrivet 10 September 2013 Nu börjar det spåra ut igen. Ni ska skriva eran pinsammaste händelse och dela med den så andra kan läsa och kanske få sig ett skratt eller 2 så skärp er eller så blir tråden låst. Åter till topic En pinsam händelse hände mig i skolan för ett tag sen skulle precis gå ner och hämta mina saker och åka hem när jag snubblade i trappan och ut kommer en kompis och hans flickvän och stirrar på mig pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 September 2013 Rapport Dela Skrivet 10 September 2013 Rapade en gång förut hehehehehehh 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.