Hoppa till innehåll

Hur Fixar Man Detta?


Jonte1414
 Dela

Rekommendera inlägg

Ända sen jag köpte minecraft så har det varit en bugg där med items. Jag måste klicka, hålla in musen och dra items t.ex. från lådor till mitt invertory, men det brukar ju inte behövas, man ska bara kunna klicka, och överföra t.ex. från lådan till invertoryt, inte behöva hålla in.. Det är en grej som är jobbig, sen så funkar inte heller de knapparna som gör att man kan fylla alla items t.ex. ekträ i en kista. och jag måste alltid högerklicka för att minska med hälften, det är liksom det enda som går att göra. Men varför är det så på min dator? Den är ju helt laggfri, windows 7.

Och kan man fixa det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur man fixar detta.. jo man tar hammare o drar ur spiken ur lådan. Sen ek trä är inte bra alternativ eftersom det är riktigt hårt.

 

Om du ska kunna klicka så måste det finnas en knapp.

 

Sen vet jag inte hur möss har med detta att göra.

Redigerat av Epixa
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur man fixar detta.. jo man tar hammare o drar ur spiken ur lådan. Sen ek trä är inte bra alternativ eftersom det är riktigt hårt.

 

Om du ska kunna klicka så måste det finnas en knapp.

 

Sen vet jag inte hur möss har med detta att göra

Datormus... Men vilken knapp ska man trycka på för att inaktivera?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ända sen jag köpte minecraft så har det varit en bugg där med items. Jag måste klicka, hålla in musen och dra items t.ex. från lådor till mitt invertory, men det brukar ju inte behövas, man ska bara kunna klicka, och överföra t.ex. från lådan till invertoryt, inte behöva hålla in..

Håll in Ctrl (har jag för mig att det är) samtidigt?

Det är en grej som är jobbig, sen så funkar inte heller de knapparna som gör att man kan fylla alla items t.ex. ekträ i en kista. och jag måste alltid högerklicka för att minska med hälften, det är liksom det enda som går att göra. Men varför är det så på min dator?

Va? Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...