kolabanan Skrivet 15 September 2013 Rapport Dela Skrivet 15 September 2013 Ja jag behöver aimbot/wallhack gärna någon som har det för har testat flera olika men har inte fungerat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 September 2013 Rapport Dela Skrivet 15 September 2013 Fuska inte. 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 15 September 2013 Rapport Dela Skrivet 15 September 2013 Att använda aimbot/wallhack bevisar bara att man är dålig på spelet och behöver hjälp för att kunna vinna. 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolabanan Skrivet 21 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Fuska inte.Du säger fuska inte på fuska.se? XDXD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Sök på google. Youtube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 September 2013 Rapport Dela Skrivet 21 September 2013 Du säger fuska inte på fuska.se? XDXD Det är en skillnad på offline och online. http://www.youtube.com/watch?v=kDFNAKxLMdI#t=0m47s 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 fusk fusk sök på google counten strike fusks leta efter typ sånt som siktars automatiskt elr typ ser fiendens igenom väggen;) snabb hets fusk är också kul typ WROOM över hela banan o kniva ihjäl folk xD 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Om du söker på google t.ex är det stor chans att du får ditt spel snott eller CD keyn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 22 September 2013 Rapport Dela Skrivet 22 September 2013 Om du söker på google t.ex är det stor chans att du får ditt spel snott eller CD keyn..Vad pratar du om ? Snott!? ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 September 2013 Rapport Dela Skrivet 23 September 2013 vadå så om ja google cs cheat så försvinner mina spel???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 23 September 2013 Rapport Dela Skrivet 23 September 2013 vadå så om ja google cs cheat så försvinner mina spel????aa de hände min kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 September 2013 Rapport Dela Skrivet 23 September 2013 aa de hände min kompis så han betalade för ett nytt konto??? ja har massa spel på mitt komto typ conten strike batlefield 3 batlefield vietnamn..... hur mycke va din kompis konto värt typ 500 kr eller kanske 1000 kr till o med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg