Gäst Guest Skrivet 28 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2014 Tjena finns det nåt fusk som gör att man kan få flera miljarder så att man får råd med golfklubben så man slipper jobba i hopp så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 30 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2014 vänta det kan dröja några månad tills pengar fusket kommer till gta 5 och det är inte säkert att pengar fusket kommer och om någon vill lägga till mig på ps3 jag heter villeskoog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sgarr Skrivet 30 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2014 Tjena finns det nåt fusk som gör att man kan få flera miljarder så att man får råd med golfklubben så man slipper jobba i hopp så mycketDet finns massor med glitchar i GTA 5, vilket gör att man kan få väldigt mycket pengar. Googla bara på "GTA V money glitch after patch 1.17" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 4 November 2014 Rapport Dela Skrivet 4 November 2014 jag har jätte mycket pengar. kan en glitch på spelet hahaha: kolla här så fort du få 1000-50000 pengar så byter du gubbe till vilken som helst, sen så byter d tillbaka gubben som du hade så får du dem pengarna igen som du fick gör det flera gånger så få miljoner pengar till sist :) hhahahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 4 November 2014 Rapport Dela Skrivet 4 November 2014 hur säljer man bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sgarr Skrivet 4 November 2014 Rapport Dela Skrivet 4 November 2014 hur säljer man bilarDu kan åka till en bil verkstad och där kan du sälja bilar. I Online kan du inte sälja alla sorters bilar utan bara de som inte är värda så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 17 November 2014 Rapport Dela Skrivet 17 November 2014 hur updaterar man gta 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guest Skrivet 29 November 2014 Rapport Dela Skrivet 29 November 2014 kan någon något pengar glitch på gta5 online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 30 November 2014 Rapport Dela Skrivet 30 November 2014 Skulle det inte komma till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 2 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2015 jag har jätte mycket pengar. kan en glitch på spelet hahaha: kolla här så fort du få 1000-50000 pengar så byter du gubbe till vilken som helst, sen så byter d tillbaka gubben som du hade så får du dem pengarna igen som du fick gör det flera gånger så få miljoner pengar till sist :) hhahahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 3 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2015 Var bor ni på riktigt sig anars ringer jag polisen och sprenger hella värden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst Skrivet 3 Mars 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2015 Alla är idioter på get eller hur för jag komme sprenga hela värden på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.