prestige Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Kan man på något sätt på tillbaka bilder från min förra w7 system ?Råkade" nämligen radera hela skiten när jag gjorde en fresh w7 restore... FAN vad du dum jag är. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Kan man på något sätt på tillbaka bilder från min förra w7 system ?Råkade" nämligen radera hela skiten när jag gjorde en fresh w7 restore... FAN vad du dum jag är. Om du gjorde en backup annars nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prestige Skrivet 30 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 Om du gjorde en backup annars nej.åhfan nej det gjorde jag aldrig,...helvete också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 http://www.piriform.com/recuva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 30 September 2013 Rapport Dela Skrivet 30 September 2013 (redigerat) åhfan nej det gjorde jag aldrig,...helvete också.Skaffa en Extern Hårddisk nästa gång så du kan spara dina filer du vill ha kvar. Tyvärr hade jag bara ett Minneskort på 7 GB när jag formatera min. Blev o spara lite sådär. Mycket jag blev av med. Aktiveringskoden till mitt antivirus försvann, fick ringa dom. http://www.piriform.com/recuva Tyvärr. Jag testade nyss det filerna vart korrupt. Den exporterar filerna men det går inte att läsa av dom. Testade med en American Pie film och en bild. Tydligen kan den bara återställa de gröna. Som dock inte är alls många. Och de fungerar inte heller. Redigerat 30 September 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2013 (redigerat) Skaffa en Extern Hårddisk nästa gång så du kan spara dina filer du vill ha kvar. Tyvärr hade jag bara ett Minneskort på 7 GB när jag formatera min. Blev o spara lite sådär. Mycket jag blev av med. Aktiveringskoden till mitt antivirus försvann, fick ringa dom. Tyvärr. Jag testade nyss det filerna vart korrupt. Den exporterar filerna men det går inte att läsa av dom. Testade med en American Pie film och en bild. Tydligen kan den bara återställa de gröna. Som dock inte är alls många. Och de fungerar inte heller.När de gäller att återskapa med sådana här program gäller de att man har mycket tur. Har själv gjort de och de är rätt värdelöst. Backup alltid. Ontopic: krävs oftast att du har större läsarhuvuden osv för att få tillbaka mer. Redigerat 4 Oktober 2013 av laynus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 4 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2013 När de gäller att återskapa med sådana här program gäller de att man har mycket tur. Har själv gjort de och de är rätt värdelöst. Backup alltid. Ontopic: krävs oftast att du har större läsarhuvuden osv för att få tillbaka mer.Tur och tur... man får hoppas att hårddisken inte skrivit över blocken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.