minnap Skrivet 8 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2013 Det har pågått i flera veckor nu. Varje gång jag öppnar en sida på google chrome så kommer det bara upp en liten ruta där det står, "Det går inte att ansluta till nätverket". Det händer även om jag har anslutit till internet. Hur får jag bort detta?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2013 Du tar bort system32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 8 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2013 Installera om Chrome eller pröva en annan webbläsare, exempelvis Firefox eller Chromium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2013 Gå in på inställningarna Tryck på avancerade inställningar Längst ner välj: Återställ webbläsarens inställningar till standardinställningarna." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 9 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2013 Gå in på inställningarna Tryck på avancerade inställningar Längst ner välj:Återställ webbläsarens inställningar till standardinställningarna." Prövade, men det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2013 Skaffa Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2013 En följdfråga, fungerar det överhuvudtaget att surfa? T.ex. i annan webbläsare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2013 (redigerat) Du får ta o bäställa internet anslutning hos leverantörerna innan du undrar varför du inte har internet. Edit: eller jag menade betala räkningen Redigerat 9 Oktober 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 10 Oktober 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2013 Installera Linux. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minnap Skrivet 10 Oktober 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2013 En följdfråga, fungerar det överhuvudtaget att surfa? T.ex. i annan webbläsare?Det funkar att surfa på det mesta i firefox och internet explorer, ja. Men problemet är att det inte går att uppdatera någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.