Rhino Skrivet 16 November 2013 Rapport Dela Skrivet 16 November 2013 (redigerat) Tjena grabbz. Tänkte kolla om någon av er kan någon sida där man gör typ Surveys (undersökningar) för att få Spotify Premium? En legit sådan som ni helst testat själva. Kan jättemånga sådana sidor men alla jag gjort har jag bara blivit lurad. Redigerat 16 November 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 November 2013 Rapport Dela Skrivet 16 November 2013 Dom allra flesta sådana är fejk, lättare att bara lägga ner 99kr/månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 November 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2013 Jaha trodde det var 200:- som en polare sa. :O Då var det ju inga stora problem med 99:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2013 Rapport Dela Skrivet 17 November 2013 Jaha trodde det var 200:- som en polare sa. Då var det ju inga stora problem med 99:- Det beror nog lite på.Jag har för mig att man kan köpa olika paket, 1 månad, 3 månader, 6 månader och 12 månader eller nått, som kostar lite mera. Han kanske köpte ett sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 November 2013 Rapport Dela Skrivet 17 November 2013 mm man kan köpa olika packs med månader men man får ingen rabatt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 17 November 2013 Rapport Dela Skrivet 17 November 2013 Jag köper 3 månader varje gång. Blir typ 290 kr. Så rabatten vet jag inte om den finns. Blir liksom en liten kod man köper så går man inpå Spotify och löser in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 November 2013 Rapport Dela Skrivet 19 November 2013 http://www.icahemma.se/mobiltelefon-zte-blade-iii-black-p-17125.aspx Blir ca 83kr per månad och du får med både mobil och surf i ett år på köpet! Väldigt bra erbjudande! Ontopic: Sådana sidor är ofta fejk. En sida kan ju inte ge ut gratis premium utan att på något sätt tjäna in kostnaden för själva premiumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Maj 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2015 Någon som har koll på om det finns någon liknande deal den jag tipsade om i inlägget ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.