skinskallen Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 Har ni några tips på roliga pranks? Kommer med video på dom jag gör sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 Slå någon med en stekpanna :cool: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 Slå någon med en stekpanna håller med den här snubben han verkar veta vad han pratar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 ta en fis kudde på en stol xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 December 2013 Rapport Dela Skrivet 3 December 2013 fis i en flaska stäng korken öppna flaskan i fejan på en buse kanske lille bror eller pappa POFF dom får en vind pust *med fis* rakt i FEJAN ;: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 December 2013 Rapport Dela Skrivet 4 December 2013 Jag kom på en till sak: slå någon med en fisk :cool:ps helst en slemmig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 December 2013 Rapport Dela Skrivet 8 December 2013 Säg "Wow titta där" och peka bakom personen och när han vänder sig om så slår du till han i nacken med en machete, det fungerar varje gång för mig. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 12 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2014 (redigerat) Ta En stor hink Gå in i badrummet och sätt på vattnet men häll inte i nånting i hinken låt det rinna en stund i kranen sen går du ut till Närmaste person och vänder på hinken över deras huvud. Då kommer dom bli rädda. Redigerat 12 Januari 2014 av Jesper93 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.