admin Skrivet 20 December 2013 Rapport Dela Skrivet 20 December 2013 För musik så är ju Spotify alldeles självklart. Men vad tycker ni om för serier och film? Själv har jag testat på Netflix nu ett tag och det är väl bra och dåligt, kanske dessvärre mer dåligt. Filmmässigt så är det rätt tunt och det känns som de inte kommer så mycket nytt. Går rätt snabbt att bläddra igenom en genre om man säger så. Seriemässigt så gillar jag det. Dock är nackdelen att serierna oftast saknar de sista säsongerna. Så skall man börja se på en serie så är det perfekt, men sen blir det tråkigare. Har funderat på att testa Viaplay. Går ju att fixa gratis månad ifall man reggar sig. Men tänkte kolla om någon annan redan testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 December 2013 Rapport Dela Skrivet 21 December 2013 (redigerat) Jag har viaplay och jag tycker att det finns gott om serier och filmer! Redigerat 21 December 2013 av LSD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2013 Rapport Dela Skrivet 24 December 2013 Tyckte viaplay känns lika tunt som netflix faktiskt... Men du borde prova den där gratismånaden och se själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2013 Testade faktiskt lite med Viaplay igår, svårt att säga något än. Men ja visst påminner det om utbudet på netflix och då framförallt i hur begränsat allt är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 December 2013 Rapport Dela Skrivet 26 December 2013 Jag har aldrig använt någon streamingtjänst till media förutom musik. Är lite rädd för kvalitén. Kan man få äldre serier (typ 2004+) i HD, eller är det bara de absolut nyaste dom kör på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 22 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2014 Jag o min familj använder netflix dock har inte netflix alla filmer jag vill se så jag använder istället dreamfilm och swefilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 6 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2014 sweflix alltid HD Gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Mars 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2014 Vilka vet ni som stöder iPad och har offline-läge? Har hittills bara hittat Viaplay, men skulle behöva något de gånger man åker utomlands och saknar Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 26 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2014 (redigerat) Vilka vet ni som stöder iPad och har offline-läge? Har hittills bara hittat Viaplay, men skulle behöva något de gånger man åker utomlands och saknar Internet.Lycka till med offline-läge på Ipad. 144p då eller I Swf format, 500KB? Redigerat 26 Mars 2014 av EpixaRises Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.