admin Skrivet 21 December 2013 Rapport Dela Skrivet 21 December 2013 Minns ni de gamla godingarna? Hittade de av en slump nyss och tänkte dela med mig för att väcka gamla goa minnen igen! Vi kör med julavsnitten då det snart är jul... http://www.youtube.com/watch?v=Si2hQKwK2ZU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 21 December 2013 Rapport Dela Skrivet 21 December 2013 Jag var mer en Fylle-Bo-anhängare faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 December 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2013 Haha! Nice, hade faktiskt inte sett Fylle-Bo innan. Blir och kolla på ett par lite senare skulle jag tro =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 December 2013 Rapport Dela Skrivet 21 December 2013 förövrigt den gamla medlemmen "KVAB" som gjort Fylle-Bofilmerna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 December 2013 Rapport Dela Skrivet 22 December 2013 förövrigt den gamla medlemmen "KVAB" som gjort Fylle-Bofilmerna Precis, det var via fuska och KVAB som jag började titta på Fylle-Bo :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 December 2013 Rapport Dela Skrivet 24 December 2013 (redigerat) Fylle-Bo kommer jag ihåg. Något som jag tänker kolla om på :) Redigerat 24 December 2013 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 24 December 2013 Rapport Dela Skrivet 24 December 2013 Inatt kollade jag igenom alla Fylle-Bo igen, vilka minnen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 "Vem är kalhygget?""Det är min man Torbjörn, han är nykterist och har inte supit sen mellanstadiet!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 December 2013 Rapport Dela Skrivet 25 December 2013 (redigerat) Tycker att namnet är diskriminerande mot asiater, finnar osv som är del av mongoloidrasen! Redigerat 25 December 2013 av Snorre 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 10 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2014 Tycker att namnet är diskriminerande mot asiater, finnar osv som är del av mongoloidrasen!Det skulle förmodligen anses ännu mer rasistiskt, och framförallt ignorant, om du använder ett uttryck som "mongoliadras" när du beskriver olika folkgrupper/länders befolkning. Tror knappast att en person med finskt ursprung heller skulle anses vara mongolid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 Januari 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2014 Det skulle förmodligen anses ännu mer rasistiskt, och framförallt ignorant, om du använder ett uttryck som "mongoliadras" när du beskriver olika folkgrupper/länders befolkning. Tror knappast att en person med finskt ursprung heller skulle anses vara mongolid?Kolla vilken färg Finland har!!! Inte bra med diskriminering tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.