Hoppa till innehåll

Namn


Baranoi

Rekommendera inlägg

  • Svar 146
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fuskarna.nu

 

Ojojoj.... här var jag Myyyycket ombytlig :rolleyes:, bytte namn till allt jag gillade :lol:

 

Playstation2_Boy: För just då gillade jag playstation2

 

Gamecube_Boy: Sen började jag gilla gamecube :rolleyes: (gör det fortfarande)

 

Gamer_Boy: var mitt slutgiltiga namn på fuskarna.nu , jag tyckte att jag var en "gamer", och så var jag kille... och understrecket hade jag, för jag trodde att man inte kunde ha mellanslag i namnet (samma sak på playstation2_boy och Gamecube_boy)

 

Fuska.se

 

Thunder Dragon: Kom på namet för att jag gillar Drakar (och är född i Drakens år), och mitt favoritelement är Luft (och favoritfärg är lila, från att i Golden Sun hade Ivan vind-elementet och färgen lila), och vad är mer coolare med Vind-elementet än åska och blixtar, och "Flash Dragon" eller "Lightening Dragon" låter ju inte så värst bra... så det blev Thunder Dragon.

så du är gamer_boy!?, de visste ja inte

 

jag gillade "dikten" som du hade, så ja har den på min signatur :P , om de inte gör nått. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ska jag dra min historia :P

 

Jag har varit inne på fuskarna.nu sen 4 år tillbax, men jag registrerade mej inte förrn förra året på första fuska.se. Mitt första namn var Sailor_Star. Denna användare försvann helt spårlöst, så jag gjorde en ny - Sailor_star. Litet s i star denna gång. Gillade Sailor Moon väldigt mycket då.

Sen bytte fuska.se sida, och då var alla tvugna att registrera om sig. Då tog jag namnet Dragon_girl, därför att jag gillar drakar och mitt temprament påminner mig om drakar.

Namnet Draghon kom till att jag råkade skriva Dragon fel, men jag tyckte Draghon lät coolt och bytte namn till det istället! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick mitt namn från serie tidningen Knasen och jag tyckte att namnte Schassen passade mig bra för jag svär ganska så mycket.

Men jag är inte säker men jag kanske ska bytta namn till antingen någon eller så ska jag bytta till Säfwen (då man man säger namet så hörs inte f;et bara sån ni vet)som jag kallas av mina kompisar.

Men inget är riktig säkert än,jag låter tiden avgöra om jag ska bytta namn eller inte.

Redigerat av Schassen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(karata @ 24/05-2004 23:17:53)

Fuskarna.nu

 

Ojojoj.... här var jag Myyyycket ombytlig, bytte namn till allt jag gillade

 

Playstation2_Boy: För just då gillade jag playstation2

 

Gamecube_Boy: Sen började jag gilla gamecube :rolleyes: (gör det fortfarande)

 

Gamer_Boy: var mitt slutgiltiga namn på fuskarna.nu , jag tyckte att jag var en "gamer", och så var jag kille... och understrecket hade jag, för jag trodde att man inte kunde ha mellanslag i namnet (samma sak på playstation2_boy och Gamecube_boy)

 

Fuska.se

 

Thunder Dragon: Kom på namet för att jag gillar Drakar (och är född i Drakens år), och mitt favoritelement är Luft (och favoritfärg är lila, från att i Golden Sun hade Ivan vind-elementet och färgen lila), och vad är mer coolare med Vind-elementet än åska och blixtar, och "Flash Dragon" eller "Lightening Dragon" låter ju inte så värst bra... så det blev Thunder Dragon.

så du är gamer_boy!?, de visste ja inte

 

jag gillade "dikten" som du hade, så ja har den på min signatur :P , om de inte gör nått. :unsure:

Jupp jupp.. det är jag.

 

och du får gärna använda den, jag "snodde" den själv från någon på ett annat forum ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...