Hoppa till innehåll

Tillbaka!


MrKenway97
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan alla!

 

 

Som ni ser har min ban upphört och jag har nu återvänt!  Är tacksam för denna andra chans och ska försöka göra min vistelse till något bättre.

 

Jag förstår om ni tycker illa om mig efter hur jag betedde mig, men denna gång lovar jag att inte trolla.

 

 

Det var allt jag ville säga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ni inte åtminstone försöka vara lite artiga? Lite synd märker jag, att mycket av det som postas bara är oseriöst spam eller trakasserier. Men jag kommer inte låta eran negativa utstrålning påverka mig denna gång, i varje fall. Om ni inte bryr er, skit i att svara bara. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan ni inte åtminstone försöka vara lite artiga? Lite synd märker jag, att mycket av det som postas bara är oseriöst spam eller trakasserier. Men jag kommer inte låta eran negativa utstrålning påverka mig denna gång, i varje fall. Om ni inte bryr er, skit i att svara bara. 

förlåt

Redigerat av Draghguggwhor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade åldern på våra två herrar, loopen och Draghgugghor, tydligen var ni yngre än mig. Sitter ni på allvar och beter er som ni gör mot äldre? Du loopen går liksom bara i sjuan om jag fattat det rätt... 

 

Och hej på dig Dave, tänker inte säga något mer än så, kommer hädan efter undvika dig tills du beter dig bättre gentemot mig, vi fick en ganska dålig start förra gången vi möttes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kollade åldern på våra två herrar, loopen och Draghgugghor, tydligen var ni yngre än mig. Sitter ni på allvar och beter er som ni gör mot äldre? Du loopen går liksom bara i sjuan om jag fattat det rätt... 

 

Och hej på dig Dave, tänker inte säga något mer än så, kommer hädan efter undvika dig tills du beter dig bättre gentemot mig, vi fick en ganska dålig start förra gången vi möttes.

Jag ser inte hur åldern på Loopen och Draggugghor är det minsta relevant och de är väl bland de få i tråden som har en passande reaktion till din återkomst. Det framstår som rätt socialt underligt när en okänd/obetydelsefull (ur forumets perspektiv) person som du själv gör en "jag är tillbaka"-tråd med förväntningen att få någon som helst respons. Liksom när din enda bakgrund är att du var här och failtrollade och spammade för typ ett år sen så är inte förväntningarna särskilt höga.

 

Du placerar dig själv på en allt för hög pall och när du inte får den uppmärksamheten du anser att du förtjänar anklagar du folk för att förolämpa dig vilket är ett ytterst makabert beteende. Att du dessutom hyser detta agg mot mig är också tämligen oförståeligt då jag inte varit annat än uppriktig och trevlig mot dig i forumet. Jag sa t.o.m explicist till de andra IMBAisterna att "jag uppmuntrar folk att inte anmäla hans inlägg, även om han går gräsligt mycket off topic, spammar och förolämpar folk". Men när du själv började anse att någon var ute efter dig och inte brydde sig om dig och den tillika mediokra medlemen fable1 så började du anmäla folk och då tyckte jag att den särbehandling du åtnjutigt saknade grund. Därav började jag anmäla dina grova påhopp, förlämpningar och spam varpå du fick de påföljder som vi båda är medvetna om.

 

Sen att du förklarade detta form av "krig" emot mig och DD där du skulle försöka få oss bannade bidrar ju bara till din paranoida utstrålning:

 

Starwarsboy: Om 6 dagar är jag tillbaka. Vänta då bara.

[16:57:01] Starwarsboy: Då är det du som blir bannad.

[16:57:09] Davve: XD

[16:57:29] Starwarsboy: Ska få dig att bli så övernaturligt arg att du blir bannad.

 

[09/06/2013 01:34:56] Starwarsboy: Akta dig, DDDD, snart är både du och resten av ditt brödraskap bannade.

 

[00:07:42] Starwarsboy: Är du redo att bli bannad??

[00:07:46] Starwarsboy: För det lär ske snart

[00:08:04] Starwarsboy: Jag berättade nämligen för admin i mail vad som sker på imba.

Det bör ju noteras att både jag och DD en gång var med i ett mycket kamratlig grupp på fuska som hette Kattgruppen, och en av våra aktivteter var att hjälpa till att "städa bort" offensiva och vulgära personer från sidan genom att göra moderatorerna varse om deras opassande uppförande. Du är således långt i från ett spceialfall utan bara ännu en i den långa raden av störande, opassande personer som vi har hjälpt till att få bort från forumet. Och detta, mer än något annat, gör dig aningen mer speciell än gemene användare (som i dagsläget inte finns för det är nära på uteslutande veteraner som är fortfarande någotsånär aktiva).

 

Med förhoppningen att du nu har sett på bättring under din tid som bannad ber jag dig att fräscha upp minnet av ditt senaste besök och förhoppningsvis kan du gå en liknande väg som t.ex. LifeLover och mig själv och inse hur komiskt korkat du en gång betedde dig.

 

http://www.fuska.se/forum/topic/149912-favoritcitat/page-14?do=findComment&comment=1972201

http://www.fuska.se/forum/topic/158397-övernaturliga-fenomen/?p=1972691

http://www.fuska.se/forum/topic/158416-förargad/?p=1972635

http://www.fuska.se/forum/topic/158418-fable1/?p=1972649

http://www.fuska.se/forum/topic/158425-imba/?p=1972745

http://www.fuska.se/forum/topic/158427-hej-då/?p=1972779

 

Och som slutord, låt oss nämna något om fable1. Enligt mitt minne var han ingen annan än någon random snubbe som postade varken intressanta eller utstående inlägg så när som på det faktumet att han stavade extremt dåligt tills det att WASD visade honom odlistetillägget i Firefox. Vad jag minns var fable1 bara aktiv under några enstaka månader innan han försvann. Han är, precis som du själv, varken stor eller speciell när det kommer till fuskas historia.

 

Jag förväntar mig inte att du ska svara på detta, men hoppas att du åtminstone läser.

 

En god dag tillönskas dig.

Redigerat av Dave37
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...