datorn12 Skrivet 22 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2014 Tjena alla!Det är så att jag vill börja filma, recorda som det nu heter på engelska. Men felet är att jag behöver ett bra och gratis program som jag kan filma med och som inte har så många reklamer eller så. Och då menar jag så som bandicam. Där står det typ nästan i mitten av skärmen "www.bandicam.com" eller något vilket är störigt som fan.Jag vill helst hitta en bra och gratis recordnings program som jag kan filma när jag spelar så som cs, css, csgo, wow, lol med mera, och även om jag nu behöver filma något jag gör på datorn, alltså min skärm.Min fråga till er är om ni skulle kunna fixa eller länka här i denna tråd någon bra nedladdning till ett sådant program som jag behöver. Hoppas ni förstår vad jag menar! mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2014 Jag använder aTube Catcher. Både bra och gratis och ingen "reklam" alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2014 obs är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 22 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2014 Fraps beroende på version. Köp Bandicam annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2014 ffmpeg, recordmydesktop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 26 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2014 (redigerat) Fraps ska du ha men se till att du har fullversionen alltså den registrerade versionen har du inte så kan du inte filma hur länge du vill. Redigerat 26 Februari 2014 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2014 ffmpeg, recordmydesktopKan även rekommendera SimpleScreenRecorder, som trots namnet har ganska avancerade funktioner och kan spela in i många format. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datorn12 Skrivet 4 Mars 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2014 Tack för era tips, ska kolla runt på alla dessa som ni har tipsat om så fort jag har tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.