Hoppa till innehåll

Bra Recordnings Program!


datorn12
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena alla!

Det är så att jag vill börja filma, recorda som det nu heter på engelska. Men felet är att jag behöver ett bra och gratis program som jag kan filma med och som inte har så många reklamer eller så. Och då menar jag så som bandicam. Där står det typ nästan i mitten av skärmen "www.bandicam.com" eller något vilket är störigt som fan.

Jag vill helst hitta en bra och gratis recordnings program som jag kan filma när jag spelar så som cs, css, csgo, wow, lol med mera, och även om jag nu behöver filma något jag gör på datorn, alltså min skärm.

Min fråga till er är om ni skulle kunna fixa eller länka här i denna tråd någon bra nedladdning till ett sådant program som jag behöver.

 

 

Hoppas ni förstår vad jag menar!

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Fraps ska du ha men se till att du har fullversionen alltså den registrerade versionen har du inte så kan du inte filma hur länge du vill.

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...