Dave37 Skrivet 13 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2014 Sen den stora uppdateringen av fuska måste jag tyvärr erkänna att sidans söksystem har blivit extremt mycket sämre. Visst jag förstår att det tar kraft att ha allt som "live content", men det känns helt omöjligt att komma åt och titta på gammalt material. Om jag t.ex. vill hitta alla trådar jag har startat och inte bara dem jag startat sen 2010, hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 13 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2014 (redigerat) Är det säkert att det inte är borttaget, när det vart nytt här? Testa att sök på trådnamnen i Google och skriv fuska efter och kanske ditt namn. Står bara: "Detta ämne har arkiverats. Detta innebär att du inte kan svara i detta ämne." om man går in på en gammal tråd. Redigerat 13 Maj 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2014 Du kan använda sökrutan på första sidan för att hitta arkiverade inlägg. Men även den vanliga sökfunktionen borde ha med det tycker jag. Kan även hålla med om att den blev sämre i och med nyare IPB. Men samtidigt borde den förbättras till nästa IPB som borde komma snart. Att inlägg är arkiverade skall inte påverka sökfunktionen egentligen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.