timi3 Skrivet 3 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2014 Ni alla minns dessa underbara barnprogram som gick på SVT, TV4, TV3, Nickelodeon, Disney och även Cartoon Network? KaBLAM!!!RugratsRocket PowerFöräldrafrittDoktor MuggFöräldrafritt Jag kan göra en lista med över hundra barnprogram, jag har faktiskt en hemsida där besökarna kan kolla på gamla barnprogram, om ni är intresserade så vill jag gärna dela med mig av detta. http://nostalgikanalen.se Hoppas verkligen inte att denna tråd tas bort pga. reklam, eftersom jag vill göra folk glada med min hemsida! :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 3 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2014 härlig sida! programmen som gick under början av 2000-talet är fortfarande mina favoritprogram :) Tv-kanalen Boomerang brukar visa en del gamla härliga program. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 4 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2014 (redigerat) Hjälpte med att fixa upp cow and chicken & i am weasel. xd Redigerat 4 Juli 2014 av ArcticEmpire 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2014 I rest my case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2014 I rest my case. Jag kommer ihåg att introt till trasdockorna var läskigt. Eller så minns jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2014 Sidan behöver hjälp med donationer. Sidan stängs ner om inte han får in mer cash! Eftersom serverkostnaderna är höga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 26 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2014 I rest my case.sämst program de där. de är ju för BARN! när jag var barn såg jag på hostel o saw-filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miho26397 Skrivet 28 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2016 vilse i pannkakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ejmil Skrivet 31 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2016 Rädda joppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solen30 Skrivet 9 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2016 Pippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.