admin Skrivet 10 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2014 Kom och tänka på en intressant fråga. Hur av er använder era iPads till spel? Själv gjorde jag aldrig det när jag hade min iPad utan använde den uteslutande till surf samt mejl. Men jag finner frågan ändå intressant så Apple för varje ny iPad och iPhone för den delen poängterar att spelgrafikens prestanda har förbättrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Oktober 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2014 Nu för tiden händer det att man spelar Monopol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BSinsational Skrivet 20 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2017 Spelprestanda hmm joo men spelar man på den, även om det är enkla spel som typ jellysplash eller candycrush så blir dom fort varm som sjutton och dom håller inte länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Augusti 2017 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2017 Det är sant! Men fortfarande bättre än att spela på mobilen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 18 September 2017 Rapport Dela Skrivet 18 September 2017 Hmm.. Både ja och nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 September 2017 Rapport Dela Skrivet 25 September 2017 Nej jag använder faktiskt inte min iPad till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 30 September 2017 Rapport Dela Skrivet 30 September 2017 Ibland, fast dem är inte så jättebra att spela avancerade spel med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 Oktober 2017 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2017 Använder den bara till gitarrtabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 2 December 2017 Rapport Dela Skrivet 2 December 2017 mest ljudböcker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 5 December 2017 Rapport Dela Skrivet 5 December 2017 allt funkar bra :) utom spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander1986 Skrivet 5 December 2017 Rapport Dela Skrivet 5 December 2017 förutom ljudböcker är det nice att kolla på film / serie också givetvis på paddan ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swedishaces Skrivet 9 December 2017 Rapport Dela Skrivet 9 December 2017 Yes :) samma här. Skulle gärna ha tips på något bra spel, om det nu skulle finnas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.