FubbisRidesOn Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 wtf no Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Idag började jag min dag genom att dra en lina samtidigt som jag borstade tänderna för att hålla hygienen på topp. Efter det tog jag cykeln till skolan för att spela innebandy hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag kollat på ishockey och sovit en stund. Imorgon blir det till att onanera utav bara helvete och spela lite CS. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 (redigerat) Idag började jag min dag genom att dra en lina samtidigt som jag borstade tänderna för att hålla hygienen på topp. Efter det tog jag cykeln till skolan för att spela innebandy hela dagen. Nu på kvällskvisten har jag kollat på ishockey och sovit en stund. Imorgon blir det till att onanera utav bara helvete och spela lite CS. Är inte du 12 eller något? När jag var i din ålder var jag ingen jävla legend än utan jag hatade porr. Lyssna på farbror StarWarsBoy nu unge pojke. Redigerat 21 November 2014 av MrKenway97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Du är fan den största pajasen på fuska. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 (redigerat) Jag är ingen pajas, jag är en medlem som är mogen för min ålder samt har intelligens som kan mäta sig med en 25 åring. Tillskillnad från dig jävla haschtomte. Redigerat 21 November 2014 av MrKenway97 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Hur är det möjligt att jämföra intelligens beroende på ålder? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 För en som levt längre har haft längre tid på sig att lära sig. Rät basic va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Vanlig fredag bortsett från att jag var ledig idag. Så det blev att åka till ikea och köpa lite saker som jag behöver.Just nu håller jag på att spela lol med en kompis, och skaffa popcorn till en livlig diskussion som börjar ta form på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 22 November 2014 Rapport Dela Skrivet 22 November 2014 Aldrig fattat grejen med LoL, riktigt tråkigt spel. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2014 Då var det fredag och nyhetsbrevet för Fuska.se är utskickat. Innehåller lite information om nya Fuska med :) Själv lyssnar jag nu vidare på RadioSeven och fortsätter att jobba med nya sajten, för även om lanseringen är satt så finns det mycket kvar att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 November 2014 Rapport Dela Skrivet 28 November 2014 Idag blire väl o lira lite Alpha Sapphire :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 28 November 2014 Rapport Dela Skrivet 28 November 2014 snortar koks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.