DDDD Skrivet 28 November 2014 Rapport Dela Skrivet 28 November 2014 Jag dricker idag, jag klarade mig dock 13 dagar, det är nog för denna gång. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2014 Dags att damma av tråden och välkomna denna fredag! Idag har Fuska fått en jullogga och en hel del annat har blivit gjort bakom kulisserna. Ikväll får det bli någon film känner jag. Kanske i samband med lite thaikäk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 December 2014 Rapport Dela Skrivet 12 December 2014 Har haft huvudvärk från helvetet hela dagen, börjar släppa nu. Blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen. Kanske se en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 12 December 2014 Rapport Dela Skrivet 12 December 2014 Vart med polarna o kollat på hobbit, ger den 7/10 några riktigt b tillfällen och 40min krig är sådär^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 December 2014 Rapport Dela Skrivet 12 December 2014 Har sovit hela dagen, men nu ikväll när jag äntligen är vaken blir det lite Fia med Knuff. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 December 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2014 Då var man nyss hemkommen denna fina fredag. Varit väldigt mycket spring hit och dit idag, men en mindre prestanda uppdatering av Fuska hann jag iaf med förut. Nu får jag se vad jag skall hitta på. Är tämligen trött :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 19 December 2014 Rapport Dela Skrivet 19 December 2014 Blir väl ut på Krogen med kollegerna och svira runt sen schteka lite när man kommer hem och somna till nån bra film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 December 2014 Rapport Dela Skrivet 21 December 2014 Skrev mitt sista nationella prov (om man inte räknar avtentningen av matte 5 som jag troligtvis gör nästa termin)Gick förvånansvärt bra, och det är alltid lika kul när man lyckas lösa problem som man aldrig stött på förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2015 Dags att damma av den här tråden. Det är ju trots allt Fredag! Ovanligt mycket mejl idag som har besvarats och dessvärre ligger det några kvar som jag får arbeta av lite senare. Halva dagen har även gått till lite buggfixar på Fuska. Ordlistorna har fått lite ny layout och borde även fungera lite snabbare nu. Själv skall jag iväg på en AW snart, vad händer för er andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2015 Precis kommit hem från ett gympass, nu blir det CS resten av kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 6 Februari 2015 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2015 Lirade lite Diablo 2 med polare. Nostalgin alltså <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Februari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2015 Detta var den längsta fredagen när det kommer till jobb på länge. Var så mycket jobbande så blev att köra till kl 19.00 idag. Men nu är det slut med det och dags för en fredagsöl och lite käk. Någon film får det bli också, blir väl att bläddra igenom Viaplay och se om det har kommit något nytt och roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.