Proccito Skrivet 19 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2015 Firar egentligen midsommar, men det är inte mycket som händer. Blir en vanlig helg för mig utan jobb dock. Blir att vila mig innan sommarjobbet börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 Juli 2015 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2015 Har nyss varit o tagit ett dop, och senare ikväll blir de mer bad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Juli 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2015 Det skulle man inte säga nej till idag. Otroligt varmt här i Göteborg. Men nu får det bli lite korsdrag och se på någon film istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2015 Fredag i all ära! Precis avklarat en fryst maträtt i brist på tid/ork att laga något vettigare. Under dagen har det varit en hel del jobb på Fuska och förhoppningsvis skall allt komma upp live om någon timme. Till dess får ölen stå på kylning :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2015 Sitter på vagnen mot Järntorget! Snart dags för aw! Idag har det varit mycket jobb med både det ena och det andra. Har ni inte fått nyhetsbrevet så bör ni ha det snart bland annat :) Trevlig helg på er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 28 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2015 (redigerat) Varit i skolan idag kom hem för en stund sen köpte glass i glassbilen drack te och nu kopplar man av För nu är det helg och Fredag :D Redigerat 28 Augusti 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 September 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2015 Fredag den 11 september! Här går tiden fort. Eller inte... Idag har jag konverterat om lite saker i databasen och det gick väl inte så snabbt. Tur att man har en stor skärm så man kan göra annat i väntan på att saker skall bli klara. Nu dags för ett par mejl och därefter blir det pizza och bärs är planen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 11 September 2015 Rapport Dela Skrivet 11 September 2015 (redigerat) Ja Veckan gick fort har gjort som admin förutom bärs Käkat pizza nu blir det avkoppling med cola och lite go musik :) Redigerat 11 September 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Oktober 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2015 Så där då var det fredag och det sista mejlet för idag får vara skickat! Nu är det dags för lite sen middag och sedan någon trevlig film =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 9 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2015 Dator bygge denna fredag ! Dock sjuk;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Oktober 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2015 Idag blir det äntligen att testa på Schnitzlarna hos Herr Ober! Stor Schnitzelmeny med lämplig dryck lär det bli. Veckan har annars gått tokfort tycker jag, men skönt med Fredag hur som helst :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Oktober 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2015 Så där då var nyhetsbrevet skickat och lär börja anlända om allt från några minuter till timmar. Idag tänkte jag investera i en bricka Sushi, var toklänge sedan sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.