admin Skrivet 7 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Cherry var länge sedan man drack! Så jag blev sugen på att inhandla en nu faktiskt. Lär ju behövas lite koffein/socker så man orkar arbeta vidare hela kvällen. Låter sunt att skippa lanet, precis som det är sunt för mig att skippa AW:en idag för att jobba istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Ska på fest senare ikväll och imorgon fyller min morbror år, så då ska jag fira honom. Annars är det rätt lugnt denna helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sgarr Skrivet 7 November 2014 Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Ska bara ta det lugnt i kväll men imorron ska jag hjälpa några släktingar att flytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2014 Äntligen fick jag ordning på min lilla importer som behövs lite senare men redan nu kommer hjälpa till. Nu får det vara nog med programmering och databaspill för idag. Får bli något avsnitt av en serie och en whisky för att sedan sova gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 9 November 2014 Rapport Dela Skrivet 9 November 2014 Vad är konsekvenserna av att posta på en söndag? :( 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 November 2014 Rapport Dela Skrivet 14 November 2014 Fredag igen woop woop! Chillar galet idag. Blir öl och Halo 2. sjukt taggad på halo. Hämtade det i tisdags men har inte haft tid att spela förns idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 14 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2014 Underbart med fredag! Precis avslutat det sista med programmeringen för denna vecka. Nu får de bli öl och nån film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 En en gång fredag! Idag lyxades det till med lite Pizza till lunch. Räknar med att köra ett megajobbpass idag sent in på natten så ingen ledighet denna fredag på gott och ont :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Har blivit förkyld så blir nog inget actionfyllt denna fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Har blivit förkyld så blir nog inget actionfyllt denna fredag. Samma här. Känns som om jag ska spy upp mina egna inälvor och svimma när som helst, känns så i princip varje morgon. Blir väl att kolla på tv-serier och spela ikväll. En polare ska kanske komma över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Vart ledig idag, så hela dagen har spenderats med lössnus, långporr och kebab.Imorrn händer det saker däremot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Vart ledig idag, så hela dagen har spenderats med lössnus, långporr och kebab.Imorrn händer det saker däremot! Du förtjänar inte att snusa. Börja med spice istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.