Hoppa till innehåll

Fredagstråden!


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 1 månad senare...

Sitter på bussen med macen, på väg hemåt från microprocessor tekniken! Ska kolla på nya säsongen utav daredevil som kom ut idag.

Gibba lite rankat på cs och blanda med lite tråkigt lolgame. Blir nog kanske lite programmering i slutet av denna fina fredag. Immigranterna blåste Ica så det blir nog inget tilltugg ikväll. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Programmering låter skoj, vilket språk programmerar du i? microprocessor-teknik låter nästan som det kan vara assembler.

 

Själv har jag programmet en del idag, blivit en mix as php, html och css. Blir lätt så när man jobbar med hemsidor :)

 

Men dags nu att avsluta och börja foka på lite mat istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Fredag it is! Inte nog så är det 1:a april!

 

Fuska erbjuder gratis sms i obegränsade mängder typ så alla skall kunna skoja till det :)

 

Har ni hittat några kul skämt? I Göteborg skall de bygga skyskrapor i slottskogen och Webhallen börjar med kattförsäljning: http://www.webhallen.com/lek_och_gadgets/kampanjer/cat_in_a_box/?atcl=start:focus

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haft APL hela dagen(reparerat trasiga Mac datorer.)

 

 

Programmering låter skoj, vilket språk programmerar du i? microprocessor-teknik låter nästan som det kan vara assembler.

 

Själv har jag programmet en del idag, blivit en mix as php, html och css. Blir lätt så när man jobbar med hemsidor :)

 

Men dags nu att avsluta och börja foka på lite mat istället :)

Assembler. Förstår mig på riktigt många språk, är rätt van vid HTML,CSS,JS och PHP men har tröttnat. C++ var dock kul. Redigerat av ArcticEmpire
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...