Dave37 Skrivet 1 Januari 2019 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2019 Får 15 går inte ihop alls, någon som kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Maggan_* Skrivet 2 Mars 2019 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2019 WordBrain fusk tar slut med Riddare,kommer fortsättning?..själv är jag på Tiger nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Dinosaur_* Skrivet 20 Mars 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2019 Hej! Har alla ord i Dinosaurie 11, men får inte ut dem rätt. Blir galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kirsikka Skrivet 10 April 2019 Rapport Dela Skrivet 10 April 2019 Hej! Jag har totalfastnat på Korp nivå 6. Jag vet alla orden, men lyckas inte få till bokstäverna så att sista ordet skulle gå att göra. Hittar inte hjälp någonstans för att få råd om bokstavsordningen för orden före den sista; bara vilka orden är. Finns det någon här som skulle kunna hjälpa mig? Tack på förhand, Kirsikka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Undrande_* Skrivet 2 Juni 2019 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2019 Sitter fast i dinosaurie nivå 11. Kan alla ord, men kan inte få ut dem i rätt ordning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_akr_* Skrivet 16 Juli 2019 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2019 Får inte ut Manet 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krisarsig Skrivet 11 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2019 Sitter fast i dinosaurie nivå 11. Kan alla ord, men kan inte få ut dem i rätt ordning Samma gäller för mig! Har du fått ut det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 September 2019 Rapport Dela Skrivet 8 September 2019 Krabba nivå 7 finns här:http://www.fuska.se/spel/ios/wordbrain_fusk-s14974.htmladmin din länk funkar inte hjälp vad gör jag!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Figimy_* Skrivet 8 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2020 Kan inte sudda felaktiga ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Moi_* Skrivet 30 Januari 2020 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2020 Har totalfastnat på korp avsnitt 6, har hittat alla ord, har säkert försökt 50 ggr men sista ordet går inte ut, trist för jag kommer ju inte längre, såg att det var andra före mig som inte lyckats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_evaLi_* Skrivet 1 April 2020 Rapport Dela Skrivet 1 April 2020 sitter totalt fast i Dinosaurie nivå 11. Har löst alla ord, men kommer inte ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Viking_* Skrivet 23 September 2020 Rapport Dela Skrivet 23 September 2020 Kan inte lösa Korp nivå 20. Har alla orden, men kommer inte vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.