Dave37 Skrivet 20 November 2014 Rapport Dela Skrivet 20 November 2014 (redigerat) Gilla mina inlägg också jävla imbor. Ja, Admin är ett känt skogstroll. Minns ni när han hade korvkiosk som han skrev om i sin dagbok? Redigerat 21 November 2014 av Dave37 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 20 November 2014 Rapport Dela Skrivet 20 November 2014 (redigerat) fasen, jag kan inte gilla mer idag :unsure:Jag ber om ursäkt, Dave. Edit: Jag har nu gillat ditt inlägg, Dave. Redigerat 21 November 2014 av FubbisRidesOn 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Ni gaddar er alltid emot mig. Känns som om jag är den nya Fable1 här, forumets hackhöna. Vart sedan jag kom hit, bara för att jag var 12 kallade alla mig troll direkt. http://www.fuska.se/forum/topic/147301-fuskase/ Minns ni det!? Aldrig fått sådan fräck behandling på ett forum. Mobbar barn och allt, fy farao! Släpp in mig i IMBA! Jag är en legend, större än de andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 nä admin har gjort så att jag inte kan moderera imbaz längreDu är ju ingen legend, hörrdudu. ;| 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 21 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 nä admin har gjort så att jag inte kan moderera imbaz längreDu är ju ingen legend, hörrdudu. ;| Jag är en jävla legend. Jag säger vad jag tycker tillskillnad från många andra. Du däremot är bara en flumtomte från imba som inte vart aktiv på flera år. Medan du gömde dig i verklighets-världen så ägde jag forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 watJag "ärvde" Imba efter D48, eftersom att (han ansåg) att gruppen spårat ur, men jag förstod att Fuska krävde en samlingsplats för sveriges mer tankspridda personligheter. och du kmr inte med vare sig jag skulle vilja de lr inte, det går inte baraimbaa 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 21 November 2014 Rapport Dela Skrivet 21 November 2014 Jag är en jävla legend. Jag säger vad jag tycker tillskillnad från många andra. Du däremot är bara en flumtomte från imba som inte vart aktiv på flera år. Medan du gömde dig i verklighets-världen så ägde jag forumet! Så...är det bättre att sitta bannad och derpa igenom ett forum till ingen nytta, än att gå ut och göra saker?Jag är ytterst nyfiken på din utvecklade syn på saken. 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FubbisRidesOn Skrivet 22 November 2014 Rapport Dela Skrivet 22 November 2014 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 November 2014 Rapport Dela Skrivet 22 November 2014 (redigerat) Ni gaddar er alltid emot mig. EDIT: Sluta gå off topic annars måste jag anmäla dig för att förstöra tråden. Plus alla vet att du tror att du trollar nu men det gör du inte. Redigerat 22 November 2014 av Dave37 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 22 November 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2014 Förstöra tråden!? ÄR MIN TRÅD!! JAG SKAPADE DEN OCH KAN GÖRA VAD JAG VILL MED DEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 November 2014 Rapport Dela Skrivet 22 November 2014 Nej, se reglerna. Låser denna och förslår att någon gör en ny tråd om så önskas och varför inte då göra en omvänd, dvs om de bästa legenderna? 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg