Hoppa till innehåll

Petition Angående Väljandet Av Taylor Swift Till Forumets Skyddshelgon.


DDDD
 Dela

  

11 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

God dag, 

 

Taylor Swift, vilken från och med detta kommer hänvisas till som "Fru Swizzle/Swiffy" har tillfört detta forums medlemmar (vilka från och med detta parentes kommer hänvisas till som "Oss", "Vi" eller dylikt". ) Synnerligen mycket. Det är värt att nämna att forumets mest aktiva del, gruppforumet tidigare känt som "IMBA" har en tråd fullständigt dedikerad till fru Swiffy.

        Denna tråd är därtill mer aktiv än en majoritets av denna hemsidas underforum, ändock får Hon ej den ära och berömmelse denna position borde innebära. Vänner, katter, IMBA-medlemmar och Michael - kan vi verkligen motivera denna skymf mot Forumets största idol längre?

 

Jag anser att fru Swizzle officiellt borde stadgas som forumets skyddshelgon, och att en månatlig fest borde tillägnas Henne på bekostnad av de reklamintäkter Denna hemsida bringar in. 

 

Tack för er tid, 

 

DD 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänner, katter, IMBA-medlemmar och Michael -

Ehm, Oztownare då?

Vi är väl också en del av fuska?

 

Hur som helst är ju faktiskt Derpy väldigt fin karaktär, och jag anser att någon med skelande ögon och viss nedsathet borde vara en ikon som visar "vi diskriminerar ingen pga funktionshinder".

 

Jag föreslår fler alternativ, där folk får komma med förslag på vem vi ska ha som "skyddshelgon". Tillsvidare lägger jag en blank röst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De som icke tillhör en av de tre senare kategorierna räknas som mina vänner, vill du ej vara min vän!?

Nja. Jag vet inte. Mamma säger att jag inte får ha mer än 3 vänner. Just nu är det mamma, pappa och Peder på ålderdomshemmet. Jag tror att Peder gillar mig väldigt mycket, för han kramar mig väldigt ofta.

Jag får fråga mamma först. Annars kommer jag att vara busig och vara din vän endå. Men då kommer jag nog att bli av med mina goggos. Men det är det värt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...