siaames Skrivet 30 November 2014 Rapport Dela Skrivet 30 November 2014 Hejhej! Någon som skulle kunna hjälpa mig med denna labbrapport: Över en trissa löper en lina med en vikt fäst i vardera änden. Den lättare vikten förs med handen ner till bordsytan och släpps fri. Med vilken hastighet når den större vikten bordet? Förstår inte riktigt vad jag ska skriva på labbrapporten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 November 2014 Rapport Dela Skrivet 30 November 2014 Skriv vad du gjorde, vad du fick för svar, hur du fick det svaret och dina tankar om svaretByt ut svar till resultat ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 November 2014 Rapport Dela Skrivet 30 November 2014 (redigerat) Hejhej! Någon som skulle kunna hjälpa mig med denna labbrapport: Över en trissa löper en lina med en vikt fäst i vardera änden. Den lättare vikten förs med handen ner till bordsytan och släpps fri. Med vilken hastighet når den större vikten bordet? Mitt förslag på sånt här är alltid, gör det inte svårare än vad det är. här har du lite hjälp på traven: Redigerat 30 November 2014 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siaames Skrivet 4 Januari 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2015 Jag ritade exakt en sån bild! :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Januari 2015 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2015 Jag ritade exakt en sån bild! :) Vad bra, då behöver du bara lösa ekvationen under. :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.