admin Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 I samarbete med Webhallen så kan man nu växla sina FuskaMynt mot presentkort. Kursen som gäller är 10000 FuskaMynt = 100kr presentkort på Webhallen I skrivande stund så kan man enbart växla genom att skicka PM till mig och då skriva hur många poäng man vill växla (10000/20000/30000 osv). Men förhoppningsvis så kommer det under veckan att bli möjligt att göra detta i FuskaMynt-affären. Just nu är det bara Webhallen som gäller, men om det fungerar bra så är det möjligt att det blir butiker. De tre första som växlar idag får även en trisslott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 Intressant! Hade gärna växlat in men har inte råd haha :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 synd jag som hade så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 April 2015 Rapport Dela Skrivet 1 April 2015 (redigerat) Jag har 11680 FuskaMynt men jag undrar ändå vad i helvete man ska med 100 kr på webbhallen till. Typ bio hade varit perfekt istället. Redigerat 1 April 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 April 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2015 April April! Vad jag vet så har inte ens Webhallen presentkort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 April 2015 Rapport Dela Skrivet 2 April 2015 (redigerat) April April! Vad jag vet så har inte ens Webhallen presentkort :) Klart det finns presentkort på Webbhallen. Redigerat 2 April 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 April 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2015 Vid närmare koll så har du rätt, finns dock bara i butik/offline och ej på webben. Så var därför jag var osäker på om det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 (redigerat) den gick man inte på så lätt hur tusan skulle man kunna få ihop så mycket fuska mynt och om jag ska ha nåt på webbhallen så köper ju jag det själv o inte genom fuska.mynt Redigerat 3 April 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 April 2015 Rapport Dela Skrivet 3 April 2015 Jag tycker att det var ett väl genomtänkt skämt. 10/10 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 4 April 2015 Rapport Dela Skrivet 4 April 2015 Haha jag vart grundlurad :ng: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.