admin Skrivet 9 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2015 Då har spelkedjan Game gått i konkurs och man rear alla spel med 40%. Konsoler och tillbehör reas med 20%. Skall ni köpa något? Vad tyckte ni om kedjan Game? Info:http://www.game.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2015 (redigerat) Jag kan inte minnas att jag någonsin har köpt något från game. Det är möjligt att jag har men jag vill inte ha fysiska kopior av spel. Jag köper nästan uteslutande spel via steam nu mera. Jag vet inte ens hur spelbutiker fungerar, man kanske kan köpa virtuella nycklar där nu för tiden. Det känns väldigt främmande att behöva resa sig upp för att köpa spel. Redigerat 9 Juni 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2015 Du installerar som vanligt med cd, och sen finns dom på steam.Om du byter dator loggar du in som vanligt och laddar ner dom efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2015 Du installerar som vanligt med cd, och sen finns dom på steam. Om du byter dator loggar du in som vanligt och laddar ner dom efter det.Men jag måste resa mig ur stolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2015 Men jag måste resa mig ur stolen?Inte om du har rullstol! :gitarr: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 10 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2015 Jag som skulle söka jobb hos game :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2015 Jag som skulle söka jobb hos game :(Kanske därför dom valde att gå i konkurs.Varför inte gamestop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2015 Jag som skulle söka jobb hos game :( On topic: Alltså det är ju dåligt att gameinte har någon vettig webbplats där man kan se vilka spel de har. Känns ju meningslöst att åka in om man inte vet om det finns något värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 15 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2015 (redigerat) Jag tror att alla spelbutiker kommer gå i konkurs ( eller inte) Pga av att alla köper sina spel från steam numera eller vad säger ni? Personligen tycker jag det är synd eftersom jag köpte ofta mina spel där istället för på steam. Nu är det väl bara att hoppas att Gamestop inte går samma öde till mötes Redigerat 15 Juni 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2015 (redigerat) Jag förstår inte det tragiska med billigare och mer lättillgängliga spel. Sörjer du LP-skivornas bortgång och 4.5-tumsdisketter också? :) Redigerat 15 Juni 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 15 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2015 (redigerat) Behöver inte sörja Lp Skivorna har Gamla godingar och en Apparat här hemma :P 4.5 tums disketterna sörjer jag inte heller finns bättre saker så som usb sticka men med tanke på att jag ofta gick till Game så klart man sörjer det Redigerat 15 Juni 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Juni 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2015 Man köper ju även hårdvaror hos dom. Som kontroller och sånt. Sen kan man alltid få lite trevlig, söt blond service. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.