spa Skrivet 30 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2015 älskar min kille. men vi bråkar alltid o han inkluderar mign inte i något. vad ska jag göra. bör tilläägga att han e 7år yngre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 30 Oktober 2015 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2015 Dumpa fanskrället o köp katt. Rösta sedan på SD för bättre klimat i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 November 2015 Rapport Dela Skrivet 2 November 2015 Dumpa fanskrället o köp katt.Jag instämmer fullständigt med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alerum Skrivet 9 November 2015 Rapport Dela Skrivet 9 November 2015 Du kanske ska försöka prata med honom lite på hans nivå så han förstår att du förstår honom också. Det är svårt när en kille/tjej är så mycket yngre om du själv är i yngre ålder. Hoppas det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 November 2015 Rapport Dela Skrivet 10 November 2015 Hade ja haft en pojkvän som va 7 år gammal så hade jag sökt vård 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 10 November 2015 Rapport Dela Skrivet 10 November 2015 slå honom på käften haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 November 2015 Rapport Dela Skrivet 11 November 2015 Hade ja haft en pojkvän som va 7 år gammal så hade jag sökt vårdEnligt XKCD's creepy dateing formula ska man inte date:a någon som är under [sin ålder]/2+7, och motsatt inte dejta någon som är över 2*([sin ålder]-7). Så i detta fallet är det inte creepy om OP är 28 eller äldre. Åh andra sidan blir det creepy om det visar sig att någon som är 28 sitter och frösker få relationsråd på Fuska. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.