Gäst Jesper93 Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 (redigerat) Tjena alla. Jag o min flickvän har varit ihop i snart fem månader och julen börjar ju närma sig så smått. Och då satt jag och funderade på om jag skulle köpa nåt till henne och ge henne på julen. Samtidigt så har hon och jag dock inte varit ihop särskilt länge så jag vet inte hur jag ska göra. Ska tilläggas att hon köpt två högtalare till mig för några månader sen i oktober så hur ska jag göra ska jag köpa nåt till henne och ge henne till jul eller vänta några år? Tacksam för svar Redigerat 15 November 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 Klart du ska köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 Fruntimmer älskar presenter, köp ett par tofflor med nå korn i som går att värma i mikrovågsugnen, jätte sköna och fruntimmrera älskar toffler :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 15 November 2015 Rapport Dela Skrivet 15 November 2015 Håller med föregående, klart du ska köpa något. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 16 November 2015 Rapport Dela Skrivet 16 November 2015 Latexdräkt, dildo och cornflakes. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 November 2015 Rapport Dela Skrivet 17 November 2015 Latexdräkt, dildo och cornflakes.Men nu var det till flickvännen han skulle köpa. Ontopic: det finns ingen anledning att inte köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2015 Rapport Dela Skrivet 17 November 2015 (redigerat) Men nu var det till flickvännen han skulle köpa. Ontopic: det finns ingen anledning att inte köpa något.Ja ok så en strap-on istället då. Så att båda kan ha glädje av den tillsammans. Redigerat 17 November 2015 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.