zindraj Skrivet 16 November 2015 Rapport Dela Skrivet 16 November 2015 Min bästa vän sen 30 år har för ca 2 år sen sagt att hon vill sluta umgås o satsa på kärleken.. Under första året försökte jag bjuda in till bio, middag osv utan ett svar ens.Nu har han lämnat henne och hon smsar o vill ses, vad svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2015 Rapport Dela Skrivet 17 November 2015 Bjud henne på fika och se om du kan få doppa kebaben i pitabrödet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 17 November 2015 Rapport Dela Skrivet 17 November 2015 Om man dumpar en vän för kärlek är man inte riktigt frisk. Det ska väl inte vara några problem och ha vänner av samma det andra könet. Ta det försiktigt och ha alltid detta i åtanke att hen dumpade dig för kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 November 2015 Rapport Dela Skrivet 17 November 2015 Om man dumpar en vän för kärlek är man inte riktigt frisk. Det ska väl inte vara några problem och ha vänner av samma det andra könet. Ta det försiktigt och ha alltid detta i åtanke att hen dumpade dig för kärleken.Du måste inte använda "hen" när könet redan är tydligt proklamerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 18 November 2015 Rapport Dela Skrivet 18 November 2015 Du måste inte använda "hen" när könet redan är tydligt proklamerat.Sant, glömde dock bort könet medan jag skrev och orkade inte gå tillbaka och kolla så gjorde det enkelt för mig :p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 November 2015 Rapport Dela Skrivet 18 November 2015 läste ditt inlägg flera gånger igårkväll och jag kunde inte sova i natt. har gått hela dagen på jobbet idag och tänkt på vad du skrivit. detta inlägg har i princip förstört mig..... den enda lösningen jag kommer fram till är att du måste göra dig av med alla bevisen innan det är försent. hör inte av dig till mig mer! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.