Kevve Skrivet 14 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2016 Jag har varit medlem här i mer än halva mitt liv, och jag kan inte säga att det inte format vem jag är idag, jag har studerat och jobbar nu med Webbutveckling. Det var här jag fick intresset för det från första början. Ville bara säga att forumet må vara ganska dött nu, men det har bidragit till att förmodligen ett stort antal ungdomar har en intressant karriär inom it. Jag vet inte om någon kommer ihåg mig, men jag har haft många roliga stunder här. :) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2016 Tror jag känner igen dig sen en tid tillbaka faktiskt.Det är faktiskt ganska kul att se gamla människor komma tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2016 (redigerat) Kevve, long time no see! :D Klart man kommer ihåg Kevve da man. :P Glad att allt har fungerat för dig sen sist. Själv har jag ytterligare 6 år kvar tills jag har varit medlem halva mitt liv. :) Redigerat 17 Juli 2016 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juli 2016 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2016 Jag har varit medlem här i mer än halva mitt liv, och jag kan inte säga att det inte format vem jag är idag, jag har studerat och jobbar nu med Webbutveckling. Det var här jag fick intresset för det från första början. Ville bara säga att forumet må vara ganska dött nu, men det har bidragit till att förmodligen ett stort antal ungdomar har en intressant karriär inom it. Jag vet inte om någon kommer ihåg mig, men jag har haft många roliga stunder här. :)Har ett svagt minne av dig ja. Kul att sidan bidragit till något gott =) Jo de flesta forum har väl tappat aktivitet då Facebook och andra plattformar tagit över. Själv föredrar jag forum-plattformen men precis som mycket annat så hamnar man där den stora massan håller till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.