Gudas Skrivet 22 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2016 hej min mobil funkar inte som den ska och det är en xperia z1 vad ska jag göra?? :gitarr: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2016 hej min mobil funkar inte som den ska och det är en xperia z1 vad ska jag göra?? :gitarr: :gitarr:Grundinställ den om den krånglar eller lämna in på service om det är fel på hårdvaran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Augusti 2016 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2016 Jag hade också fel på min telefong en gång men då gick jag till en sån där telefongaffär och då hjälpte dem mig. Se bara till att du inte av misstag går till en telefonaffär, de är ganska lika och lätta att blanda ihop, men de kan ingenting om telefonger. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gudas Skrivet 4 September 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2016 jävlar anamma nu funkar det igen tack alla!! :lol: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.