lycan Skrivet 5 September 2016 Rapport Dela Skrivet 5 September 2016 Är det någon som har koll på nya 7:an ?Är det något att investera i eller är det bara en repris på tidigare modeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 September 2016 Rapport Dela Skrivet 7 September 2016 Alla smartphones är en repris på föregående modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
visualelite Skrivet 8 September 2016 Rapport Dela Skrivet 8 September 2016 kommer inte finna 3.5mm uttag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 September 2016 Rapport Dela Skrivet 8 September 2016 Helt klart schysst design och stort plus att den nu blir vattentålig. Hörlursuttaget är väl på tiden att man plockar bort, har själv senaste åren kört ett trådlöst SBH50-headset till min mobil och tycker det är toppen. Själv kommer jag inte köpa den utan kör vidare på min gamla lur. Jag tror dock nya 7:an kommer att sälja riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yyyskovde Skrivet 20 September 2016 Rapport Dela Skrivet 20 September 2016 Helt klart schysst design och stort plus att den nu blir vattentålig. Hörlursuttaget är väl på tiden att man plockar bort, har själv senaste åren kört ett trådlöst SBH50-headset till min mobil och tycker det är toppen. Själv kommer jag inte köpa den utan kör vidare på min gamla lur. Jag tror dock nya 7:an kommer att sälja riktigt bra! Håller med! Vill bara påpeka att man ska vara försiktig med att bada med mobilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 September 2016 Rapport Dela Skrivet 21 September 2016 Håller med! Vill bara påpeka att man ska vara försiktig med att bada med mobilen!Ja, gå i poolen från stegen, hoppa inte. Jag har hört att 7:an är mycket stötkänslig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.