groggmonster Skrivet 17 Mars 2017 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2017 Vilken är er absoluta favorit "build" i Skyrim/vilken rekommenderar ni till en van spelare som vill både bli utmanad och få lite nykärlek till detta magnifika spel? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kaosverket Skrivet 15 April 2017 Rapport Dela Skrivet 15 April 2017 hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2021 Jag har spelat mycket two-handed på det senaste och gillar det skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 8 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2021 Själv är jag naturligt invigd i konsten att spela one-handed, efter mina erfarenheter under puberteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolandhansen Skrivet 14 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2021 Jag har just avslutat min första genomspelning av Skyrim och jag gillar verkligen spelet. Jag är dock inte alltför nöjd med hur jag utvecklade min karaktär, eftersom jag inte riktigt hade någon plan och bara levelade upp saker som verkade användbara, men utan någon rollspelsaspekt alls. Så nu vill jag börja en andra genomspelning och faktiskt spela rollspelet och inte bara rusa igenom huvudhistorien. Jag skulle uppskatta några idéer om vilka builds som är roliga att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.