Thunder Dragon Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) jag ser alla dessa snygga texter på avatarer... brinnande text... isblå text... och jag undrar... vart får man tag på alla dessa snyga texteffekter? jag har kollar igenom allt... men (åtminstonde mitt) photoshop innehåller bara vanlig tråkig microsoft text... nån som vet vara man får tag på sån snygg text till Photoshop? Redigerat 23 Maj 2004 av Thunder Dragon Citera
Kexx3 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Skrivet 23 Maj 2004 Är det gratis?Funkar det till jasc paint shop? Citera
Manga Master Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Skrivet 23 Maj 2004 jag ser alla dessa snygga texter på avatarer... brinnande text... isblå text... och jag undrar... vart får man tag på alla dessa snyga texteffekter? jag har kollar igenom allt... men (åtminstonde mitt) photoshop innehåller bara vanlig tråkig microsoft text... nån som vet vara man får tag på sån snygg text till Photoshop? Du måste göra dessa på Photoshop. Citera
Rosenberg Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Skrivet 23 Maj 2004 För att hitta snygga effekter, som eld och så, så kan du ladda ner Eye Candy 4000. Sök på det så hittar du det. Här är några sidor med fonter: www.1001fonts.com www.dafont.com www.acidfonts.com Citera
Kexx3 Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Skrivet 24 Maj 2004 För att hitta snygga effekter, som eld och så, så kan du ladda ner Eye Candy 4000. Sök på det så hittar du det. Här är några sidor med fonter: www.1001fonts.com www.dafont.com www.acidfonts.com Funkar Eye candy bara på photoshop? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.