Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

jag ser alla dessa snygga texter på avatarer... brinnande text... isblå text... och jag undrar...

vart får man tag på alla dessa snyga texteffekter? jag har kollar igenom allt... men (åtminstonde mitt) photoshop innehåller bara vanlig tråkig microsoft text... nån som vet vara man får tag på sån snygg text till Photoshop?

Redigerat av Thunder Dragon
Skrivet

jag ser alla dessa snygga texter på avatarer... brinnande text... isblå text... och jag undrar...

vart får man tag på alla dessa snyga texteffekter? jag har kollar igenom allt... men (åtminstonde mitt) photoshop innehåller bara vanlig tråkig microsoft text... nån som vet vara man får tag på sån snygg text till Photoshop?

Du måste göra dessa på Photoshop.
Skrivet

För att hitta snygga effekter, som eld och så, så kan du ladda ner Eye Candy 4000. Sök på det så hittar du det.

Här är några sidor med fonter:

www.1001fonts.com

www.dafont.com

www.acidfonts.com

Skrivet

För att hitta snygga effekter, som eld och så, så kan du ladda ner Eye Candy 4000. Sök på det så hittar du det.

Här är några sidor med fonter:

www.1001fonts.com

www.dafont.com

www.acidfonts.com

Funkar Eye candy bara på photoshop?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...