bonini Skrivet 16 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2017 hej, jag är 27 och har träffat en 42 åring, älskar honom. han är frånskild. osäker på åldersskilladen, hur tänker ni om det? Vi är tokkära i varandra men hans barn är galna. Skit jobbigt. Har träffats i 8 månader nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pancake Skrivet 19 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2017 Okej, regeln lyder såhär: ålder / 2 + 7Du är ju 27, han är 42Du är också inne på fuska.se o frågar om tips ang relationer. Därav kan vi anta att du inte kan simpel algebra.Som tur är så är jag snäll och kan hjälpa 42 / 2 + 7 = 28 Du måste alltså vänta ett år 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eda699 Skrivet 24 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2017 Jag är 53 år och gift med en underbar kvinna som är 72 år,så för mej är ålder bara en siffra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Villig Skrivet 30 Augusti 2017 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2017 Skit i åldern, det är väl underbart med en mogen man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 September 2017 Rapport Dela Skrivet 11 September 2017 (redigerat) hej, jag är 27 och har träffat en 42 åring, älskar honom. han är frånskild. osäker på åldersskilladen, hur tänker ni om det? Vi är tokkära i varandra men hans barn är galna. Skit jobbigt. Har träffats i 8 månader nu.Om 2 år är det inte creepy längre. https://www.xkcd.com/314/ Okej, regeln lyder såhär:ålder / 2 + 7Du är ju 27, han är 42Du är också inne på fuska.se o frågar om tips ang relationer. Därav kan vi anta att du inte kan simpel algebra.Som tur är så är jag snäll och kan hjälpa42 / 2 + 7 = 28 Du måste alltså vänta ett år Right back at you. (42+x)/2+7 = 27+x 28 + 0.5x = 27 + x 1 = 0.5x x = 2 För du vet, han åldras också. Redigerat 11 September 2017 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 20 September 2017 Rapport Dela Skrivet 20 September 2017 Min äldsta var 12 år äldre än mig när jag var 17 och det funkade bra. Sexet var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 September 2017 Rapport Dela Skrivet 25 September 2017 (redigerat) Min äldsta var 12 år äldre än mig när jag var 17 och det funkade bra. Sexet var bäst Usch vad äckligt. Sex med tolvåringar. Redigerat 25 September 2017 av Dave37 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DolskSWE Skrivet 6 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2018 Yngsta jag har varit med var när jag var 27 år och var tillsammans med en 5 ¨år yngre tjej. Jag gillar inte för unga tjejer runt 18-20 dom känns inte vuxna riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xenu1 Skrivet 16 Mars 2018 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2018 Som tonåring så är ju en äldre kvinna en fantastisk upplevelse. Ett tag - he. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreasswf Skrivet 20 Augusti 2019 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2019 Okej, regeln lyder såhär: ålder / 2 + 7Du är ju 27, han är 42Du är också inne på fuska.se o frågar om tips ang relationer. Därav kan vi anta att du inte kan simpel algebra.Som tur är så är jag snäll och kan hjälpa 42 / 2 + 7 = 28 Du måste alltså vänta ett årFan vad schysst grej att du räknade ut det. Kan du räkna ut till mig också? Jag är 36 och min tjej är 62. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolandhansen Skrivet 30 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2021 8/16/2017 kl 8:37 AM, skrev bonini: Hi, I'm 27 and have met a 42 year old, love him. he is divorced. unsure of the age difference, how do you think about it? We are crazy about each other but his children are crazy. Shit hard. Have been meeting for 8 months now. För mig spelar ålder ingen roll så länge man älskar varandra. Kärleken bryr sig inte om vem som är yngre eller äldre än vi. I ett förhållande spelar mognad roll. Ni är båda myndiga. Förstå hans barn och bevisa för dem att du verkligen älskar deras far. Tiden kommer när de kommer att acceptera ert förhållande. Förbli förälskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christoffeevenever Skrivet 28 December 2021 Rapport Dela Skrivet 28 December 2021 Åldersskillnaden spelar ingen roll alls. Men ja, när det kommer till familjen den tiden så ska man tänka klokt på det. Om du tror att du är tillräckligt bra för att stå ut med den här situationen bör du gå. Eller om du inte kan hantera det så är det bättre att pausa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.