tutta13 Skrivet 1 Februari 2020 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2020 Hej allihopa. Min vän och jag ska resa och nu tror vi att det är bättre att äga en bil eller hyra en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 April 2020 Rapport Dela Skrivet 11 April 2020 Tror det är mer fördelaktigt att innehava ett fordon då den långsiktiga kostnaden går ned anmärkningsvärt. Men beroende på längden på vistelsen skulle en hyrbil kunna lämpa sig då det blir billigare ifall hyrperioden är kortare.Tack och hej, leverpastej. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2020 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2020 Jag rekommenderar cykel. 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Susken Skrivet 3 Februari 2021 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2021 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2021 Jag håller med WASD. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2021 Jag håller med Dave37. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 23 Augusti 2021 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2021 2020-05-03 kl 19:50, skrev WASD: Jag rekommenderar cykel. Det var väldigt modigt att du förutsätter att alla kan cykla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.