Phillynnot Skrivet 21 Februari 2021 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2021 Hej! Får detta meddelande när jag vill spela vänskapsmatch på FIFA 18 på PS4 via nätet: ”För att komma åt nätfunktionerna i det här spelet måste du vara inloggad på ditt Sony Entertainment Network-konto och EA-servrarna”. Jag trodde jag var inloggad. Var fixar jag detta? Hemskt tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2021 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2021 Prova att logga ut och in, brukar kunna fungera. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Juli 2021 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2021 2021-02-21 kl 13:30, skrev Phillynnot: Hej! Får detta meddelande när jag vill spela vänskapsmatch på FIFA 18 på PS4 via nätet: ”För att komma åt nätfunktionerna i det här spelet måste du vara inloggad på ditt Sony Entertainment Network-konto och EA-servrarna”. Jag trodde jag var inloggad. Var fixar jag detta? Hemskt tacksam för hjälp! Du får detta felmeddelande för att du inte är inloggad. Du kan åtgärda problemet genom att logga in på ditt Sony Entertainment Network-konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.